Nagy túlterhelhetőség
mivel a motortengely a motor névleges nyomatékának akár 3,5-szeresével is terhelhető.
Biztonságos szabályozás
a klasszikus állandó mágnessel gerjesztett szervomotorokhoz képest nagyobb saját tehetetlenségi nyomatékok miatt.
Kiváló fordulatszám-minőség
aszinkron szervohajtóműves motor esetén a hajtóműből és a robusztus aszinkron szervomotorból álló kompakt egységnek köszönhetően.
Nagy pontosság
a csökkentett elcsavarási éljátéknak köszönhetően, amit kombináltak a jó hatásfokkal és a tartósan szilárd fogazással.
A DR2L.. aszinkron szervomotorok különösen alkalmasak a megbízható szabályozásra a motortengelyt érő magas külső tehetetlenségi nyomatékok esetén. Olyan magas minőségűre tervezettek és méretezettek, hogy rövid ideig a névleges forgatónyomaték 350%-áig terjedő dinamikus túlterhelési értékek érhetők el velük. A túlterhelhetőség két dinamikai csomagra van osztva.
A DR2L.. típussorozatok rendelkeznek a szükséges forgatónyomatékkal is. A 4 fordulatszámosztály és a nagy felbontású sin/cos jeladó segítségével nagy fordulatszám-minőség érhető el – még alacsony fordulatszámon is.
Aszinkron szervomotorunknál is használható a DR.. típussorozat modulrendszerének sok kiegészítő kivitele.
Hajtómű nélkül csak félmegoldás? Használja modulrendszerünket és kombinálja a DR2L.. típussorozatú aszinkron szervomotorokat egy hajtóművel, és máris elkészült egy aszinkron szervohajtóműves motor az Ön igényei szerint. Vagy egyszerűen válassza ki az igényeinek megfelelő különálló szervohajtóművet.
Kiviteli méret | Fordulatszám-osztály min-1 | névleges forgatónyomaték Nm | Maximális nyomaték – 1. dinamikai csomag Nm | Maximális nyomaték – 2. dinamikai csomag Nm | Tehetetlenségi nyomaték kgcm² |
71 – 225 | 1 200 | 2,5 – 300 | 5 – 700 | 8,5 – 1100 | 5,42 – 4390 |
71 – 225 | 1 700 | 2,7 – 290 | 5 – 700 | 8,5 – 1100 | 5,42 – 4390 |
71 – 225 | 2 100 | 2,7 – 265 | 5 – 700 | 8,5 – 1100 | 5,42 – 4390 |
71 – 225 | 3 000 | 2,6 – 220 | 5 – 700 | 8,5 – 1100 | 5,42 – 4390 |
1. dinamikai csomag | 2. dinamikai csomag |
Mdyn ~ 200% MN: standard fogaskerékcsappal történő hajtóműszerelés esetén | Mdyn ~ 300 – 350% MN: megerősített fogaskerékcsappal történő hajtóműszerelés esetén |
DR2L.. típussorozatú háromfázisú váltakozó áramú motor | |
Kiviteli méret | DR2L..: 71, 80, 90, 100, 112, 132, 160, 180, 200, 225 |
Építési hossz | S, MS, MK, M, L, LS |
Pólusszám | 4 |
Kihajtási opciók | |
Kihajtási opciók | /FI, /FF, /FT, /FL, /FG, /FM, /FE, /FY, /FC |
Mechanikus szerelvények | |
Fék | BE05, BE1, BE2, BE5, BE11, BE20, BE30, BE32, BE60, BE62 |
Kézi fékkioldás | HF, HR |
Visszafutásgátló | /RS |
Hőmérséklet-érzékelő | |
Termikus motorvédelem | /PI, /TF, /TH |
Hőmérséklet-érzékelés | /PT, /PK |
Jeladó | |
Beépíthető jeladó | /EI8. |
Rászerelhető jeladó | /EK8., /AK8. |
Szerelési előkészítés | /EK8A, /XV.A, /XH.A |
Csatlakozási alternatívák | |
Csatlakozási alternatívák | /IS, /ISU, /AB.., /AC.., /AD.., /AK.., /AM.., /AS.., /KCC, /KC1, /IV |
Hűtés | |
Ventilátorburkolat | /C, /LF |
Ventilátor | /AL |
Független hűtőventilátor | /V |
További opciók | |
Állapotfelügyelet | /DUE |
2. tengelyvég | /2W |
Kondenzvíz-furat | /DH |