Nagy túlterhelhetőség
mivel a motortengely a motor névleges nyomatékának akár 3,5-szeresével is terhelhető.
Biztonságos szabályozás
a klasszikus állandó mágnessel gerjesztett szervomotorokhoz képest nagyobb saját tehetetlenségi nyomatékok miatt.
Kiváló fordulatszám-minőség
aszinkron szervohajtóműves motor esetén a hajtóműből és a robusztus aszinkron szervomotorból álló kompakt egységnek köszönhetően.
Nagy pontosság
a csökkentett elcsavarási éljátéknak köszönhetően, amit kombináltak a jó hatásfokkal és a tartósan szilárd fogazással.
A DR2L.. aszinkron szervomotorok különösen alkalmasak a megbízható szabályozásra a motortengelyt érő magas külső tehetetlenségi nyomatékok esetén. Olyan magas minőségűre tervezettek és méretezettek, hogy rövid ideig a névleges forgatónyomaték 350%-áig terjedő dinamikus túlterhelési értékek érhetők el velük. A túlterhelhetőség két dinamikai csomagra van osztva.
A DR2L.. típussorozatok rendelkeznek a szükséges forgatónyomatékkal is. A 4 fordulatszámosztály és a nagy felbontású sin/cos jeladó segítségével nagy fordulatszám-minőség érhető el – még alacsony fordulatszámon is.
Aszinkron szervomotorunknál is használható a DR.. típussorozat modulrendszerének sok kiegészítő kivitele.
Hajtómű nélkül csak félmegoldás? Használja modulrendszerünket és kombinálja a DR2L.. típussorozatú aszinkron szervomotorokat egy hajtóművel, és máris elkészült egy aszinkron szervohajtóműves motor az Ön igényei szerint. Vagy egyszerűen válassza ki az igényeinek megfelelő különálló szervohajtóművet.
| Kiviteli méret | Fordulatszám-osztály min-1 | névleges forgatónyomaték Nm | Maximális nyomaték – 1. dinamikai csomag Nm | Maximális nyomaték – 2. dinamikai csomag Nm | Tehetetlenségi nyomaték kgcm² |
| 71 – 225 | 1 200 | 2,5 – 300 | 5 – 700 | 8,5 – 1100 | 5,42 – 4390 |
| 71 – 225 | 1 700 | 2,7 – 290 | 5 – 700 | 8,5 – 1100 | 5,42 – 4390 |
| 71 – 225 | 2 100 | 2,7 – 265 | 5 – 700 | 8,5 – 1100 | 5,42 – 4390 |
| 71 – 225 | 3 000 | 2,6 – 220 | 5 – 700 | 8,5 – 1100 | 5,42 – 4390 |
| 1. dinamikai csomag | 2. dinamikai csomag |
| Mdyn ~ 200% MN: standard fogaskerékcsappal történő hajtóműszerelés esetén | Mdyn ~ 300 – 350% MN: megerősített fogaskerékcsappal történő hajtóműszerelés esetén |
| DR2L.. típussorozatú háromfázisú váltakozó áramú motor | |
| Kiviteli méret | DR2L..: 71, 80, 90, 100, 112, 132, 160, 180, 200, 225 |
| Építési hossz | S, MS, MK, M, L, LS |
| Pólusszám | 4 |
| Kihajtási opciók | |
| Kihajtási opciók | /FI, /FF, /FT, /FL, /FG, /FM, /FE, /FY, /FC |
| Mechanikus szerelvények | |
| Fék | BE05, BE1, BE2, BE5, BE11, BE20, BE30, BE32, BE60, BE62 |
| Kézi fékkioldás | HF, HR |
| Visszafutásgátló | /RS |
| Hőmérséklet-érzékelő | |
| Termikus motorvédelem | /PI, /TF, /TH |
| Hőmérséklet-érzékelés | /PT, /PK |
| Jeladó | |
| Beépíthető jeladó | /EI8. |
| Rászerelhető jeladó | /EK8., /AK8. |
| Szerelési előkészítés | /EK8A, /XV.A, /XH.A |
| Csatlakozási alternatívák | |
| Csatlakozási alternatívák | /IS, /ISU, /AB.., /AC.., /AD.., /AK.., /AM.., /AS.., /KCC, /KC1, /IV |
| Hűtés | |
| Ventilátorburkolat | /C, /LF |
| Ventilátor | /AL |
| Független hűtőventilátor | /V |
| További opciók | |
| Állapotfelügyelet | /DUE |
| 2. tengelyvég | /2W |
| Kondenzvíz-furat | /DH |