Helytakarékos beépítés
a forgatónyomaték és a fordulatszám egyedi összehangolásának köszönhetően, 7 kiviteli méretben
Rendkívül gazdaságos
a csigakerekes hajtómű egyszerű kialakítása révén
Zajszegény üzemű
mivel a behajtótengelyre történő egyenes irányú erőátvitel csillapítja a nyomatéklökéseket
Költséghatékonyságukat egyszerű felépítésüknek köszönhetik. A forgatónyomaték és a fordulatszám egyedi összehangolásának köszönhetően a csigakerekes hajtóműveink helytakarékosan építhetők be. S típussorozatú csigakerekes hajtóműveink költségtakarékos megoldást nyújtanak a gépi vagy berendezésalkalmazásokban felmerülő egyszerű feladatokra.
A homlokkerekes fokozattal kialakított kombináció lényegesen magasabb hatásfokot biztosít a csigakerekes hajtóműveknél. Az egyenes irányú erőátvitel révén ezek a homlokkerekes-csigakerekes hajtóművek különösen nyugodtan és csekély zajjal futnak. Miért? Mert az erő a csigatengelyen és csigakeréken keresztül kerül átvitelre a behajtótengelyre. Ez a kialakítás csillapítja a nyomatéklökéseket, és alacsonyabb zajszintet tesz lehetővé.
A nyomatéktartomány 92 Nm-től 4000 Nm-ig terjed. Az új S..7p esetében 105 Nm-től 4300 Nm-ig.
Az új S..7power típussorozatunk mind a 7 kiviteli méretben nagyobb forgatónyomatékot kínál, így nagyobb teljesítménysűrűséget biztosít. Az S..7p típussorozatnál a forgatónyomaték akár 65%-kal nagyobb, mint a standard S..7 csigakerekes hajtóműveknél.
Kenés
A hajtóműolajok nem csak a fogazás kenését végzik, hanem a hajtóművek hőelvezetéséhez is jelentősen hozzájárulnak. A GearOil Poly by SEW-EURODRIVE kenőanyagunk megnöveli a csigakerekes hajtóművek teljesítőképességét, különösen a fogazás súrlódásának csökkentése révén. Ez lehetővé teszi a csigakerekes hajtóművek nagyobb forgatónyomatékkal történő terhelését. GearOil Poly kiváló kenőfilmet képez, ami meghosszabbítja egyrészt magának a kenőanyagnak, másrészt pedig a kopó alkatrészeknek, mint például a tömítőgyűrűknek vagy a csapágyaknak az élettartamát. Emellett a GearOil Poly javítja a csigakerekes hajtóművek hatásfokát is.
Hatásfok
A csigakerekes hajtóművekben az erő- és fordulatszámátvitel a típusra jellemzően nagyarányú csúszási súrlódást okoz a csiga és a csigakerék között. A GearOil Poly használata kiváló kenési körülményeket és optimális hőelvezetést biztosít minden munkapontban, ami a hatásfok jelentős javulását eredményezi. Az S..7p csigakerekes hajtóművek hatásfokát így akár 13 százalékponttal is sikerült megnövelni. Ez a hatás különösen nagy áttételeknél érzékelhető és jelent óriási előny. A magasabb hatásfok miatt azonos motorteljesítmény mellett nagyobb hasznos kihajtási forgatónyomaték áll rendelkezésre. Ha a nagyobb kihajtási forgatónyomatékot nem veszi fel semmi, akkor a fogyasztás azonos fordulatszám mellett csökken, így Ön energiát takarít meg és alacsonyabb energiaköltségeket élvezhet.
Több teljesítmény vagy több tartalék
A megnövekedett forgatónyomatékoknak köszönhetően a legjobb esetben akár méretcsökkentést is el lehet érni, mivel kisebb térfogatban nagyobb nyomatékot képes leadni, vagy, ha nem tudja megváltoztatni a hajtómű méretét, akkor a hajtásban nagyobb biztonság/tartalék áll rendelkezésre azonos kiviteli méret mellett.
Akkor használja ki modulrendszerünket, és kombinálja az S típussorozatú vagy az új S..7p típussorozatú csigakerekes hajtóműveket egy háromfázisú váltakozó áramú motorral, és állítson össze egy S..DR.. csigakerekes hajtóműves motort vagy egy szervomotorral egy S..CMP csigakerekes szervohajtóműves motort . Vagy egyszerűen kiválaszthatja az igényeinek megfelelő külön háromfázisú váltakozó áramú motort vagy szervomotort.
Hajtóműáttétel | i | 3,97 – 288,00 |
Kettős hajtómű hajtóműáttétele | i | 110 – 33 818 |
Max. kihajtási forgatónyomaték* | Nm | 92 – 4 300 |
Motor teljesítménytartománya (felszerelés AM motoradapterrel) | kW | 0,12 – 30 |
Hajtóművek | Méret | Hajtómű Mamax [Nm] | Motor | |
Kiviteli méret | Teljesítmény [kW] | |||
S | 37/37p | 92/105 | 63MS4 – 90M4 | 0,12 – 1,5 |
47/47p | 170/200 | 63MS4 – 100M4 | 0,12 – 3 | |
57/57p | 295/370 | 63MS4 – 100LC4 | 0,12 – 4 | |
67/67p | 520/720 | 63MS4 – 132M4 | 0,12 – 7,5 | |
77/77p | 1270/1500 | 63MS4 – 160MC4 | 0,12 – 15 | |
87/87p | 2280/3000 | 71MS4 – 180L4 | 0,37 – 22 | |
97/97p | 4000/4300 | 71MS4 – 225M4 | 0,37 – 45 |
Hajtóművek | Méret | Hajtómű Mamax [Nm] | Motor | |
Kiviteli méret | Teljesítmény [kW] | |||
S | 37/37p | 92/105 | 63MS4 – 90L4 | 0,12 – 1,5 |
47/47p | 170/200 | 63MS4 – 100L4 | 0,12 – 3 | |
57/57p | 295/370 | 63MS4 – 100L4 | 0,12 – 3 | |
67/67p | 520/720 | 63MS4 – 132M4 | 0,12 – 7,5 | |
77/77p | 1270/1500 | 63MS4 – 160L4 | 0,12 – 15 | |
87/87p | 2280/3000 | 71MS4 – 180L4 | 0,37 – 22 | |
97/97p | 4000/4300 | 71MS4 – 225S4 | 0,37 – 37 |