• Az Ön egyedi termékével kapcsolatos részletes információk
  • CAD-adatok és dokumentáció az Ön konfigurációjához
  • Közvetlen ajánlatkérési vagy rendelési lehetőség
termék konfigurálása
Előnyei

Helytakarékos beépítés
a forgatónyomaték és a fordulatszám egyedi összehangolásának köszönhetően, 7 kiviteli méretben

Nagy hatásfok
a homlokkerék-csiga kombinációnak köszönhetően. Jelentősen magasabb, mint a tisztán csigakerekes hajtóműveknél.

Zajszegény üzemű
mivel a behajtótengelyre történő egyenes irányú erőátvitel csillapítja a nyomatéklökéseket

Robbanásvédett kúpkerekes hajtóművek Robbanásvédett SPIROPLAN® derékszögű hajtóművek

Különösen erőteljes: meggyőző hatásfok robbanásveszélyes környezetben is

Ezek a hajtóművek költséghatékonyságukat egyszerű felépítésüknek köszönhetik. A forgatónyomaték és a fordulatszám egyedi összehangolásának köszönhetően a csigakerekes hajtóműveink helytakarékosan építhetők be. S típussorozatú hajtóműveink költségtakarékos megoldást nyújtanak a gépi vagy berendezésalkalmazásokban felmerülő egyszerű feladatokra.

A homlokkerekes fokozattal kialakított kombináció lényegesen magasabb hatásfokot biztosít a csigakerekes hajtóműveknél. Az egyenes irányú erőátvitel révén ezek a homlokkerekes-csigakerekes hajtóművek különösen nyugodtan és csekély zajjal futnak. Miért? Mert az erő a csigatengelyen és a csigakeréken keresztül kerül átvitelre a behajtótengelyre, ami csillapítja a nyomatéklökéseket, és alacsonyabb zajszintet tesz lehetővé. A nyomatéktartomány 92 Nm-től 4000 Nm-ig terjed.

Motor nélkül csak félmegoldás? Akkor használja ki átgondolt modulrendszerünket, és kombinálja a robbanásvédett S típussorozatú hajtóműveket egy robbanásvédett motorral .

Kapcsolatfelvételi űrlap Világszerte elérhető helyszínek Világszerte alkalmazott irányelvek és szabványok TorqLOC® kapcsolóhüvely Felület- és korrózióvédelem Adapter Hosszú távú garancia Kenőanyagok DUO diagnosztikaegység További információ
  • A hajtóművek megfelelnek a 94/9/EK (ATEX) irányelvnek, illetve 2016. 04. 20. óta a 2014/34/EU (ATEX) irányelvnek (II. készülékcsoport, 2. készülékkategória, II2GD kialakítás)
    • európai piacon való felhasználásra
    • Kínában elfogadva
    • Oroszországban EAC tanúsítvánnyal (a GOST-R utódja) együtt elfogadva
  • tanúsított védelmi módok:
    • „c” védelmi mód: szerkezetbiztonsági védelem (EN 13463-1 és -5)
    • „k” védelmi mód: védelem folyadékba való bemerítéssel (EN 13463-1 és -8)
  • szabványos ütésálló burkolatok a hajtóművön zsugortárcsafedélként
  • önkioldódás elleni kiegészítő védelemmel ellátott csavarok
  • külön típustáblával ellátott hajtómű
  • kiváló minőségű tengelytömítő gyűrűk
  • rendkívül hőálló kenőanyag
  • lényegesen jobb hatásfok a csigakerekes hajtóműveknél a homlokkerék és a csigakerék kombinációjának köszönhetően
  • különösen zajszegény futás
  • lehetséges kivitelek:
    • talpas vagy peremes kivitel
    • B5 vagy B14 peremes kivitel
    • tömör tengely vagy csőtengely
    • csőtengely reteszcsatlakozással, zsugortárcsával, bordás fogazással vagy TorqLOC® kapcsolóhüvellyel

Robbanásvédett S típussorozat / kiviteli méretek: 37 / 47 / 57 / 67 / 77 / 87 / 97

Hajtóműáttétel i 6,80 – 288,00
Kettős hajtómű hajtóműáttétele i 110 – 33 818
Max. kihajtási forgatónyomaték Nm 92 – 4 000
Motor teljesítménytartománya (felszerelés AM motoradapterrel) kW 0,12 – 30
  • Levegő-gáz vagy levegő-por keverék környezetében robbanásveszélynek kitett alkalmazások a 94/9/EK (ATEX) irányelv, illetve 2016. 04. 20-tól a 2014/34/EU (ATEX) irányelv szerint
  • II2GD készülékkategória
  • Felhasználás levegőkeverékek esetén:
    • gázokkal (G): 1. és 2. zónában
    • porokkal (D): 21. és 22. zónában
  • Példák:
    • autóipar
    • italgyártás és élelmiszeripar
    • intralogisztika
    • fa-, építő- és építőanyag-ipar
    • vegy- és gyógyszeripar
    • speciális alkalmazások, pl. biogázüzemek