• Az Ön egyedi termékével kapcsolatos részletes információk
  • CAD-adatok és dokumentáció az Ön konfigurációjához
termék konfigurálása
Előnyei

Fokozott biztonság
mivel a hajtóműves motorok az ATEX tanúsítással teljesítik a II2GD és II3GD készülékkategóriákra vonatkozó előírásokat

Egyenletes futás kihasználása
mivel az S...EDR csigakerekes hajtóműves motorok konstrukciójuknál fogva különösen nyugodt és csillapított futásúak

Kompakt beépíthetőség
amely a szöghajtóműves szerkezetnek és az alacsony beszerelési helyigénynek köszönhetően egyszerűen megvalósítható

K..EDR.. robbanásvédett kúpkerekes hajtóműves motorok W..EDR.. robbanásvédett SPIROPLAN® derékszögű hajtóműves motorok

Robbanásvédett csigakerekes hajtóműves motorok robbanásveszélyes területekre

Megbízható, csekély karbantartási igényű és robbanásvédett hajtásmegoldást keres? Ilyen esetekre S..EDR.. típussorozatú kétfokozatú csigakerekes hajtóműves motorjaink kiváló választást jelentenek.

A megbízható motor és a robusztus csigakerekes hajtómű kombinációja a közepes forgatónyomaték-tartományban nyújt ATEX-konform védelmet. Ezek a hajtóműves motorok különleges konstrukciós tulajdonságaiknak köszönhetően rendkívül nyugodt futásúak és zajszegények. A kétfokozatú kialakítás révén az S..EDR.. robbanásvédett csigakerekes hajtóműves motorok viszonylag nagy hatásfokkal rendelkeznek.

Mindezek mellett a hajtás nagymértékű gazdaságosságából is profitálhat. Az egyszerű és egyidejűleg robusztus kialakításnak köszönhetően mérhető költségmegtakarítást érhet el, csökkentheti a beszerelési helyigényt, és igényeinek megfelelő robbanásvédett hajtásmegoldást alkalmazhat.

Az S..EDR.. csigakerekes hajtóműves motorok 0,12 és 45 kW közötti motorteljesítmény-tartományt biztosítanak. A kiválasztott hajtómű-konfigurációtól függően 92 Nm és 4 000 Nm közötti kihajtási forgatónyomaték áll rendelkezésre. Használja ki az összes opcionális felszereltségi lehetőséget – hajtóműves motorjaink peremes vagy talpas kialakításban, illetve tömör vagy csőtengelyes kivitelben is elérhetőek.

Kapcsolatfelvételi űrlap Világszerte elérhető helyszínek Világszerte alkalmazott irányelvek és szabványok Felület- és korrózióvédelem Jeladó /DUE diagnosztikaegység opciók Egyéb kiegészítő kivitelek További információ

Robbanásvédett csigakerekes hajtóművek

S típussorozat (kétfokozatú)

  • A hajtóművek megfelelnek a 94/9/EK (ATEX) irányelvnek, illetve 2016. 04. 20. óta a 2014/34/EU (ATEX) irányelvnek (II. készülékcsoport, 2. készülékkategória, II2GD kialakítás)
    • európai piacon való felhasználásra
    • Kínában elfogadva
    • Oroszországban EAC tanúsítvánnyal (a GOST-R utódja) együtt elfogadva
  • tanúsított védelmi módok:
    • „c” védelmi mód: szerkezetbiztonsági védelem (EN 13463-1 és -5)
    • „k” védelmi mód: védelem folyadékba való bemerítéssel (EN 13463-1 és -8)
  • szabványos ütésálló burkolatok a hajtóművön zsugortárcsafedélként
  • önkioldódás elleni kiegészítő védelemmel ellátott csavarok
  • külön típustáblával ellátott hajtómű
  • kiváló minőségű tengelytömítő gyűrűk
  • rendkívül hőálló kenőanyag
  • lényegesen jobb hatásfok a csigakerekes hajtóműveknél a homlokkerék és a csigakerék kombinációjának köszönhetően
  • különösen zajszegény futás
  • lehetséges kivitelek:
    • talpas vagy peremes kivitel
    • B5 vagy B14 peremes kivitel
    • tömör tengely vagy csőtengely
    • csőtengely reteszcsatlakozással, zsugortárcsával, bordás fogazással vagy TorqLOC® kapcsolóhüvellyel
További információ az S típussorozatú robbanásvédett csigakerekes hajtóművekről

Robbanásvédett háromfázisú váltakozó áramú motorok

EDR.. típussorozat

  • megfelel a 94/9/EK (ATEX) irányelvnek, illetve 2016. 04. 20. óta a 2014/34/EU (ATEX) irányelvnek és az IECEx előírásainak
    • alkalmazható 2G, 2GD és 3GD kategóriában, 3D az 1-es/21-es és a 2-es/22-es zónában
    • a 3. kategóriában fékes motorként is elérhető
    • IE2 energiahatékonysági osztályú
    • az IECEx szerint EPL Gb és Db, valamint Gc és Dc védelmi szintű
    • Az EDRS és EDRE motortípusok a PTB által auditáltak és tanúsítottak az IECEx „Certified Equipment Scheme” szerint ExTr, QAR és CoC besorolásokra; további információ a tanúsítási rendszerről az International Electrotechnical Commission oldalán.
    • Alkalmas frekvenciaváltós üzemre, mezőgyengítéses üzemre is, a 2. és 3. kategóriára, illetve EPL b és c védelmi szintre
  • A HazLOC-NA® (NEC500/C22.1) szerint
    • a motorok a Class Division System szerint tanúsítottak, így megfelelnek az észak-amerikai piac robbanásvédelmi követelményeinek
    • CID2 típus – 2. divízió, I. osztály (A, B, C és D gázcsoport) – szerinti kivitelben kapható
    • CIID2 típus – 2. divízió, II. osztály (F és G porcsoport) – szerinti kivitelben kapható
    • CICIID2 típus – 2. divízió, I. osztály (A, B, C és D gázcsoport), illetve II. osztály (F és G porcsoport) – szerinti kivitelben kapható
    • fékes motorként is elérhető
    • alkalmas frekvenciaváltós üzemre
További információ az EDR.. típussorozatú robbanásvédett háromfázisú váltakozó áramú motorokról

S..EDR.. hajtóműves motorok

S.. hajtóművek (kétfokozatú) EDR.. motorok
Hajtóműméret Hajtómű Mamax nyomatéka
Nm
Kiviteli méret Teljesítmény
kW
37 92
71S4 – 90L4

0,12 – 1,5
47 170
71S4 – 100LC4

0,12 – 3
57 295
71S4 – 100LC4

0,12 – 3
67 520
71S4 – 132M4

0,12 – 5,5
77 1 270
71S4 – 160M4

0,12 – 9,2
87 2 280
71M4 –180L4

0,55 – 18,5
97 4 000
71M4 – 225M4

0,55 – 45
  • Levegő-gáz vagy levegő-por keverék környezetében robbanásveszélynek kitett alkalmazások a 94/9/EK (ATEX) irányelv, illetve 2016. 04. 20-tól a 2014/34/EU (ATEX) irányelv szerint
  • II2GD és II3GD készülékkategóriájú alkalmazásokkal
  • Felhasználás levegőkeverékek esetén:
    • gázokkal (G): 1. és 2. zónában
    • porokkal (D): 21. és 22. zónában

Példák:

  • állítóhajtások
  • prések
  • osztó körasztalok
  • sarokátadók