A különböző méretű fedelek
lehetővé teszik a megkövetelt teljesítményadatokhoz, például a forgatónyomatékhoz és a keresztirányú erőhöz való gazdaságos alkalmazkodást.
Az opcionálisan integrált visszafutásgátló
lehetővé teszi további rendszerfunkciók áthelyezését a hajtásba, azonos méretek mellett.
A különböző méretű fedelek biztosítják
a csapágyélettartam optimalizált tervezését.
Az állítható magasságú motoralaplapos fedél
a szíjtárcsák segítségével különösen szűk beépítési körülmények estén is lehetővé teszi a villanymotor egyszerű felszerelését.
A hajtásoldali fedéllel felszerelt hajtóműváltozathoz nyolc különböző, teljesítményfüggő fedélméret áll rendelkezésre a hajtóműre szereléshez, AD1–AD8 jelöléssel. Nem számít, hogy homlokkerekes, lapos, kúpkerekes vagy csigakerekes hajtóműről van szó. Hajtóműméretenként akár öt teljesítményfüggő fedélméret is felszerelhető. Ezzel ideálisan lehet alkalmazkodni a hajtási feladathoz. Minden egyes ugrás a következő fedélméretre nagyobb csatlakoztatható teljesítményt és nagyobb megengedett keresztirányú behajtó erőket jelent.
Az SEW-EURODRIVE a hajtásoldali fedelet motoralaplap, visszafutásgátló és központosító váll opciókkal is kínálja.
RX | AD1 | AD2 | AD3 | AD4 | AD5 | AD6 | AD7 | AD8 |
57 | x | x | ||||||
67 | x | x | ||||||
77 | x | x | x | |||||
87 | x | x | x | x | ||||
97 | x | x | x | |||||
107 | x | x | x | x |
R | AD1 | AD2 | AD3 | AD4 | AD5 | AD6 | AD7 | AD8 |
07* | ||||||||
17* | ||||||||
27 | x | x | ||||||
37 | x | x | ||||||
47 | x | x | ||||||
57 | x | x | ||||||
67 | x | x | ||||||
77 | x | x | x | |||||
87 | x | x | x | x | ||||
97 | x | x | x | x | ||||
107 | x | x | x | x | ||||
127 | x | x | x | x | ||||
137 | x | x | x | x | ||||
147 | x | x | x | x | x | |||
167 | x | x | x | x |
F | AD1 | AD2 | AD3 | AD4 | AD5 | AD6 | AD7 | AD8 |
27 | x | x | ||||||
37 | x | x | ||||||
47 | x | x | ||||||
57 | x | x | ||||||
67 | x | x | ||||||
77 | x | x | x | |||||
87 | x | x | x | x | ||||
97 | x | x | x | x | ||||
107 | x | x | x | x | ||||
127 | x | x | x | x | x | |||
157 | x | x | x | x |
K | AD1 | AD2 | AD3 | AD4 | AD5 | AD6 | AD7 | AD8 |
kétfokozatú | ||||||||
19 | x | x | ||||||
29 | x | x | ||||||
39 | x | x | ||||||
49 | x | x | x | |||||
háromfokozatú | ||||||||
37 | x | x | ||||||
47 | x | x | ||||||
57 | x | x | ||||||
67 | x | x | ||||||
77 | x | x | x | |||||
87 | x | x | x | x | ||||
97 | x | x | x | x | ||||
107 | x | x | x | x | ||||
127 | x | x | x | x | x | |||
157 | x | x | x | x | ||||
167 | x | x | x | x | ||||
187 | x | x | x | x |
S | AD1 | AD2 | AD3 | AD4 | AD5 | AD6 | AD7 | AD8 |
37 | x | x | ||||||
47 | x | x | ||||||
57 | x | x | ||||||
67 | x | x | ||||||
77 | x | x | x | |||||
87 | x | x | x | x | ||||
97 | x | x | x | x |
W | AD1 | AD2 | AD3 | AD4 | AD5 | AD6 | AD7 | AD8 |
10* | ||||||||
20* | ||||||||
30* | ||||||||
37 | x | x | ||||||
47 | x |