• Az Ön egyedi termékével kapcsolatos részletes információk
  • CAD-adatok és dokumentáció az Ön konfigurációjához
termék konfigurálása
Előnyei

Átjárhatóság
mert az egységes MOVI-C® termékválaszték nagyon megkönnyíti a döntést a kapcsolószekrény és a decentralizált telepítés között.

Moduláris sokszínűség
mert a decentralizált MOVIMOT® flexible frekvenciaváltóval bármilyen típusú motort vezérelhet.

Egyszerű telepítés
a digitális motorintegrációnak és az egykábeles megoldásnak köszönhetően.

Opcionális sokszínűség
mert minden igényre a megfelelő megoldást kínáljuk.

Csökkentett tápellátás-infrastruktúra
a névleges áram 300%-áig terjedő túlterhelhetőség révén.

Frekvenciaváltó motortól elkülönített szereléséhez

A MOVI-C® moduláris automatizálási rendszerünk alapján továbbfejlesztettük decentralizált termékválasztékunkat. A MOVIMOT® flexible segítségével a decentralizált frekvenciaváltó a berendezésében a motor közelébe telepíthető. Legyen szó szinkron- vagy aszinkronmotorról – a MOVIMOT® flexible segítségével Ön dönti el, melyik motorváltozatot részesíti előnyben.

A MOVIMOT® flexible már két változatban is elérhető. Az MMF1.-től eltérően az MMF3. kialakítás további opciókkal is felszerelhető. Például terhelésmegszakító kapcsolóval (beépített vezetékvédelemmel vagy anélkül) valamint M12-es tervezési interfésszel vagy kezelőkészülék számára előkészített hellyel. Ezenkívül egy visszajelző érintkezővel ellátott kulcsos kapcsoló is integrálható.

A decentralizált frekvenciaváltó (1-es kiviteli méret) aktuális bővítési fokozata 2,0, 2,5, 3,2, valamint 4,0 és 5,5 A névleges kimeneti áramot tud biztosítani 0,55 és 3,0 kW teljesítményosztályok esetén (a motor típusától függően). További teljesítményosztályok előkészítés alatt.

Egyszerű csatlakoztatás

A digitális motorintegrációnak köszönhetően a MOVIMOT® flexible és a hajtás összekapcsolásához csak egy kábelre van szükség. Az intelligens digitális kapcsolat szabványosított hibridkábel segítségével lehetővé teszi a decentralizált frekvenciaváltó és a motor közötti erősáramú betáplálást és az adatkapcsolatot. Ha a motor fel van szerelve MOVILINK® DDI digitális adatinterfésszel, akkor az elektronikus típustábla információi, valamint a fék- és diagnosztikai adatok közvetlenül a frekvenciaváltóhoz kerülnek továbbításra, ami egyszerű üzembe helyezést tesz lehetővé.

Kapcsolatfelvételi űrlap Világszerte elérhető helyszínek
  • Motortípusok
    • kombinálható SEW szinkron/aszinkron hajtásokkal (jeladóval vagy anélkül) és idegen motorokkal.
  • Szabályozási eljárás
    • U/f: különösen robusztus, jeladó nélküli aszinkronmotorokhoz
    • VFCPLUS: különösen sokoldalúan alkalmazható aszinkronmotorokhoz, jeladóval vagy anélkül.
    • CFC: különösen dinamikus, jeladóval ellátott aszinkronmotorokhoz és szinkronmotorokhoz
    • ELSM®: különösen hatékony, jeladó nélküli szinkronmotorokhoz
  • Túlterhelhetőség
    • 300%-ig
    • statikus üzemben megakadályozza a túlméretezést
    • csökkenti a szükséges tápellátás-infrastruktúra telepített méretét
    • beépített túlterhelés elleni védőberendezés
  • Vezérlési változatok
    • DFC – Direct Fieldbus Control (közvetlen terepibusz-vezérlés) (PROFINET, Ethernet/IPTM, Modbus TCP, POWERLINK)
    • DSI – Direct System Bus Control (közvetlen rendszerbusz-vezérlés) (EtherCAT® / SBusPLUS)
    • DBC – Direct Binary Communication (közvetlen bináris kommunikáció)
    • DAC – Direct AS-Interface Communication (közvetlen kommunikáció AS-interfészen keresztül)
  • MOVILINK® DDI digitális motorintegráció
    • Nagy teljesítményű és digitális adatkapcsolat egyetlen szabványosított hibridkábellel a DDI interfész és a frekvenciaváltó közötti erősáramú betápláláshoz és adatkapcsolathoz:
    • Jellemző /DI: Integrált DDI interfész a hőmérséklet-érzékelő csatlakoztatásához
    • Jellemző /CO: Adatkapcsolat koaxiális kábelen keresztül a motoron lévő DDI interfésszel (motorhőmérséklet, motorjeladó jelzései, elektronika típustábla)
  • DynaStop® opció
    • DynaStop® (/DSP) elektrodinamikus lassítási funkció
  • Fékvezérlő opció
    • Integrált HV-fékvezérlő 120 V, 230 V és 400 V feszültséghez
    • Idegen fékvezérlő
    • Előkészületben: 24 V-os fékvezérlés
  • Tanúsítványok
    • Tanúsítványok / megfelelőség
    • CE (Európa)
    • UL-jóváhagyás (USA és Kanada)
    • UKCA (Nagy-Britannia)
    • UA.TR (Ukrajna)
    • RMC (Ausztrália)
    • EAC (Oroszország, Fehéroroszország, Kazahsztán)
  • Energiahatékonyság
    • Fokozott energiahatékonyság az integrált készenléti üzemmód és az áramlásoptimalizálás révén
  • Tömeg
    • MMF1.: 4 – 4,5 kg*
    • MMF3.: 5 – 5,5 kg*
    • * a frekvenciaváltó hajtáselektronikájától függően
  • Védettségi fokozat
    • az EN 60529 szerinti IP65
  • Környezeti hőmérséklet
    • -25 °C és +60 °C között (teljesítménycsökkenés 40 °C felett)

MOVIMOT® flexible decentralizált frekvenciaváltó

  Típussorozat/kivitel
  MMF1.   MMF3.  
Kiviteli méret* 1-es kiviteli méret BG1E 1-es kiviteli méret BG1E
Tömeg [kg] 3,5 4 5 5,5
Névleges kimeneti áram [A] 2 / 3,2 4 / 5,5 2 / 3,2 4 / 5,5
Névleges teljesítmény [kW]**1 0,55 – 1,1 1,5 – 2,2 0,55 – 1,1 1,5 – 2,2
Csatlakoztatási feszültség [V] 3 × AC 380 V – 500 V

* továbbiak előkészületben (16 A / 7,5 kW-ig)

**1 aszinkronmotorokkal kombinálva érvényes

  • integrált biztonsági funkció: STO – biztonságosan lekapcsolt nyomaték (Safe Torque Off) az IEC 61800-5-2 szerint
  • 3. biztonságintegritási szint (Safety Integrity Level 3) az EN 61800-5-2: 2017, EN 61508: 2010 szerint
  • az EN ISO 13849-1: 2015 szerinti „e” teljesítményszint
  • PROFIsafe
  • Előkészületben: FSoE és CIP Safety™

Dinamikus szállítástechnika sebességvezérelt tengelyekkel, akár pozicionálási feladatokhoz is

  • Vízszintes és függőleges szállítóberendezések az intralogisztikában, pl. poggyászszállító szalagok a repülőtereken vagy a csomaglogisztikában
  • italgyártás és élelmiszeripar
  • autóipar

Tobias Nittel, Termékmenedzser, Decentralizált hajtástechnika, SEW-EURODRIVE

A MOVI-C® moduláris automatizálási rendszer lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy alkalmazásaikat a kapcsolószekrényben lévő frekvenciaváltókkal, valamint a motorhoz közeli vagy a motorhoz integrált hajtáselektronikával oldják meg, anélkül, hogy a tervezési, kezelési és teljesítménybeli különbségek észrevehetők lennének. A platform alapvető része a digitális motorintegráció. A hajtáslánc automatikus üzembe helyezésén túlmenően további telepítési ráfordítás nélkül teszi lehetővé a különböző érzékelőjelek továbbítását a motortól az elektronikához.”