Sarokátrakó alkalmazásmegoldásunk elosztó forgóasztal változata max. 9 összefüggő görgős, hevederes vagy láncos továbbítószegmenst kapcsol össze: így a darabárukat egyetlen forgó szegmenssel akár 100 méteres szakaszokra is irányítja.
Hatékony szállítási koncepciók kiterjedt berendezésekhez is
 
									A MOVIFIT® FDC-SNI az egyes továbbítószegmenseket egy-egy MOVIGEAR® SNI vagy DRC.. elektronikus motor segítségével vezérli. A kontroller és az utolsó hajtás között akár 100 m távolság is lehet. Így sarokátrakó alkalmazásmegoldásunk elosztó forgóasztal változatával lényegesen egyszerűsödik a kiterjedt berendezések tervezése.
Ezen túlmenően a csatlakoztatáskor csak egy erősáramú kábelre lesz szükség, a szokásos erősáramú, kommunikációs és jeladóvezetékek helyett. Így nem csupán a kábelezési hibák kockázata csökken, hanem a kábelezés anyagköltsége és munkadíja is.
A megoldás MOVIGEAR® mechatronikai hajtásrendszert tartalmaz, amely kategóriája legenergiatakarékosabb hajtásrendszere. Ezzel berendezése energiaigénye akár 50%-kal is csökkenthető. További opciókkal – mint a higiéniai kivitel, a minimális levegő-áramoltatás és a csökkentett zaj – az érzékeny területekre is megfelelő megoldás nyerhető.
Kérjen tőlünk tanácsot!
- Szakértőink ismerik az Ön iparágát és követelményeit
- Az egész világra kiterjedő hálózatunk mindenkor, helyben rendelkezésére áll
- Rendelkezünk az optimális tanácsadáshoz szükséges eszközökkel és ismeretekkel
Előnyei
- 
A kábelezés csökkentéseés költségmegtakarítás: intelligens vezérlésünkkel csak egy kábel szükséges a tápellátáshoz és a kommunikációhoz.
- 
Kevesebb komponens szükségesmert egyetlen MOVIFIT® FC frekvenciaváltó két standard hajtást szolgál ki.
- 
A hibaforrások minimalizálásaa komponensek előkonfekcionált kábelezésének köszönhetően.
- 
Az energiafogyasztás csökkentéseakár 50%-os mértékben, nagy hatásfokú és túlterhelhetőségű hajtások alkalmazásával.
Komponensválaszték
- MOVIGEAR® mechatronikai hajtásrendszer
- MOVIFIT® FDC-SNI decentralizált kontroller
- Továbbítószakasz szoftvermodul
 
				
			 
				
			