A traktorok motorjai a John Deere franciaországi gyárában, az Orléans mellett lévő Saranban készülnek. A vezetőkabinokat ezzel szemben Bruchsalban gyártja a mezőgazdasági gépgyártó – nem messze az SEW-EURODRIVE központjától. A John Deere-nél a kabinok és a traktorok szinkronizált gyártása miatt a kabinok csak közvetlenül a szerelés előtt érkeznek meg. Az átfutási idő mindössze két nap.
Amikor a kabinok kijönnek a mannheimi raktárból, az előszerelés során még kisebb munkafázisokat kell elvégezni. Innen a kabinok egy forgóasztalra kerülnek, amelyen a kabinokat az elektromos függőpálya emelőkeretéhez igazítják. Ehhez targoncavillához hasonló csapok csúsznak be a kabin hátsó oldala alá.
Ez a művelet a John Deere üzemen belüli folyamatában mindig azonos módon történik, még akkor is, ha a kabinok a leendő traktor típusától és méretétől függően eltérő kialakításúak. Az önzárás elvének megfelelően a kabin saját súlya révén rögzül szállítás során. Az így előkészített kabinok a pufferben várakoznak egészen a lehívásig. Az, hogy majd melyik traktorhoz tartoznak, az anyagfolyamban van eltárolva.
Az elektromos függőpálya szállítókocsijai egymás után szállítják a vezetőkabinokat az illesztési folyamat felé. Mivel az „esküvőnek” nevezett folyamat (a kabin és a traktor hajtásrendszerének összekapcsolása) három percnél tovább tart (miközben fenn kell tartani az anyagfolyam háromperces ütemét), az illesztés két párhuzamos soron történik. Egy váltó balra és jobbra osztja el az érkező kabinokat. Így ehhez a munkafázishoz a John Deere mannheimi üzemében kétszeres ütemidő áll rendelkezésre.
Az, hogy milyen jól és gyorsan működik az anyagfolyam, egyrészt az üzemen belüli folyamatok összehangoltságán, másrészt a szállítóberendezésre szabott hajtás- és automatizálási technológián múlik.
A teljesen megújult elektromos függőpálya egyik legfontosabb jellemzője: A moduláris MAXOLUTION® EHB Safety rendszermegoldás kompakt, decentralizált felépítésének köszönhetően az új kabinos szállítószalag tökéletesen illeszkedik a szűkös helyviszonyokhoz.
A szerelőállomásra érkezve a vezetőkabin automatikusan leereszkedik egy olyan előzetes magasságra, ahol senki sem sérülhet meg. Csak ezután veszi át az irányítást a John Deere egyik alkalmazottja, aki egy kézi kezelőkészülékkel a hajtáslánc fölé megfelelő illesztési pozícióba vezeti a kabint, majd az elektromos függőpálya emelőkeretét leengedi az illesztési szintre.