A repülőtéri poggyászszállító rendszerek – például Los Angelesben – szinte éjjel-nappal üzemelnek, de nem folyamatosan. Gyakran leállnak, majd újraindulnak. Néha sok poggyászt, így nagyobb súlyt kell szállítaniuk, máskor kevesebbet. Ez komoly kihívást jelent a hajtástechnika számára.
A korábban használt aszinkronmotorokat úgy kellett méretezni, hogy képesek legyenek megbirkózni az előírt nagy indítónyomatékkal, így azonban a folyamatos üzemelés és az indítás utáni sokkal alacsonyabb névleges forgatónyomaték szempontjából túlméretezettek voltak, és alacsony hatásfokkal működtek. A keletkező hőtermelés miatt a hajtástechnikát drága független hűtéssel kellett ellátni. Ennek következtében viszont nőtt a zajszint, ami a Los Angeles-i repülőtér munkatársai számára dilemmát, az American Airlines számára pedig elszabaduló költségeket okozott.
Mióta azonban az SEW‑EURODRIVE a mechatronikus hajtástechnikával meghódította a piacot, könnyen és hatékonyan kezelhetők az ilyen nehéz körülmények. Jövőbe mutató lépés volt az is, hogy a dél-karolinai Lyman székhelyű amerikai leányvállalatunk 2013-ban partnerségre lépett a CAGE Inc.-kel, egy vezető amerikai, poggyászkezelő rendszerekre szakosodott tanácsadó céggel, amelynek székhelye Irvingben (Texas) található.